Så trött. Första gången idag jag känner att jag orkar sitta lite rakt i soffan. Inte haft sånhär feber på flera år tror jag. Ni vet bara feber och snor, jag brukar ju dra på mig andra konstiga saker istället, men den här gamla klassikern har jag INTE saknat. Iprenen funkar hyfsat, så jag känner mig lite mer okej än som ett svettigt fruset förvirrat monster med känslorna utanpå kroppen.
Idag mailade jag till vagnhallen crossfit. För jag ska börja där. Jag måste verkligen bara göra det. Våga. Inte vänta på att någon annan ska släpa med mig dit. Dessutom är jag extremt sugen på att träffa lite nya människor. Hitta lite balla kompisar som man tränar ihop med. Finns nämligen inget tråkigare än att gå till gymet ensam. Stå där helt själv och försöka motivera sig. Nope. Så om jag känner att crossfit är min grej så blir det fasen aldrig mer gymet.

Nu vill jag bara bli frisk. Dessa dagis-baciller hittade mig den här gången. Schas, hejdå, bort vill ej vara sjuk mer..

Kommentera

Publiceras ej